Wat andere mensen zeggen
 
"Anoesjka maakt fantastische gezinsfoto's met een hele natuurlijke edit. Dit doet ze op een hele gezellige en ontspannen manier, wat weer terug te zien is in de foto's. Voor iedereen die ontspannen foto's wil van een bruiloft, verjaardag of juist de normale dag in je leven kan ik Anoesjka enorm aanraden!"
Madelaine van Mackelenbergh
“Prachtige en oprechte weerspiegeling van de sfeer en mensen op onze dag"
"Anoesjka is aanwezig geweest op onze bruiloft, en wat was dat een goede keuze! Ik was erg nerveus over de foto's (ik ben geen held voor de camera), maar ze liet ons doen wat we wilden, stuurde bij waar nodig, en stelde ons gerust.
Tijdens de ceremonie heb ik haar niet eens opgemerkt, zo subtiel sloop ze om ons heen. We hebben een prachtige preview terug gekregen waar we veel tranen om hebben gejankt, want mijn hemel wat een plaatjes zijn het... Het is een prachtige en oprechte weerspiegeling van de sfeer en mensen op onze dag. En toen moest de rest nog komen!
Anoesjka is een prachtig mens met een hart van goud, en denkt niet alleen mee in wat je wil maar ook in wat je nodig hebt. Ik heb me elke seconde comfortabel gevoeld voor haar lens, omdat ze me mooi en goed liet voelen. Ik heb niks anders dan lof voor haar!"
 
ELINE HAGEMAN
 
“Begreep wat ik wilde uitstralen”
"Anoesjka heeft foto's van mij gemaakt voor mijn website en social media. Ze begreep precies wat ik op mijn foto's wilde uitstralen, en dat is dan ook super goed gelukt!
De communicatie tijdens het hele proces verliep goed. Tijdens de shoot wist ze me heel goed op mijn gemak te stellen. En het was ook gewoon heel erg gezellig! En uiteraard zijn de foto's prachtig geworden."